5/12/07

Ευρώπη: διαφήμιση με χιούμορ

Στους μεγάλους της Ευρώπης, οι ανταγωνιστές απαντούν με χιούμορ.



Και μπορεί στην Air Liberte το χαμόγελο κάποια στιγμή να έσβησε, γιατί απλώς δεν επιβίωσε. Στη Virgin, αντιθέτως, γελάνε ακόμα.



Το ίδιο και στη Νορβηγία



μόνο που εκεί γελάνε (μάλλον με αυτοσυγκράτηση) γιατί επιβίωσαν μέσα από την ένταξη της παραδοσιακής και από χρόνια καθιερωμένης Braathens στον ανταγωνιστικό όμιλο της SAS.

Το βέβαιο είναι ότι οι εταιρίες-μεγαθήρια της Ευρώπης έχουν κύρος, ιστορία και -κυρίως- δυνατά δίκτυα. Οι μικρότεροι ή νεότεροι ανταγωνιστές τους έχουν δυναμισμό και φρεσκάδα. Η χρήση του χιούμορ δείχνει ακριβώς την ανανέωση που θέλουν να προσφέρουν, πάντα στα πλαίσια της ανάγκης τους για διαφοροποίηση. Και οι χιουμοριστικές διαφημίσεις τελικά ίσως και να αναδεικνύουν μια άλλη πτυχή των «μεγάλων»: ότι είναι κερδοφόροι, αλλά κάποιες φορές δυσκίνητοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: