Έβαλε ψύχρα και οι προηγούμενες προβλέψεις με έβαλαν σε σκέψεις. Τις έθεσα υπόψη του προφήτη που ήρθε από το κρύο.
-Καλησπέρα προφήτη Κανγκερλούσιε. Θέλω να μάθω…
για να πάρω και από εκείνον τη γνωστή πλέον, στανταρισμένη κατά το προφητικό ISO απάντηση:
-Άσε, ξέρω. Τι προφήτης είμαι εξάλλου;
Και μέσα σε ένα κλίμα πολικής μυσταγωγίας, βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, στο μακρυνό εξωτικό Kangerlussuaq, η Aurora Borealis και τα contrails των υπερατλαντικών κύκλων μίλησαν στους σαμάνους Ίνουιτ, οι οποίοι όπλιζαν το στόμα του προφήτη Κανγκερλούσιου με τις δικές του προβλέψεις για το μέλλον.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
Ο Λιακόπουλος αποκαλύπτει έναν από τους λόγους της κακοδαιμονίας που έχει χτυπήσει τις ΟΑ. Πρόκειται για τους Ελ, οι οποίοι λυμαίνονται το κτίριο της Συγγρού, καθώς και τις τάξεις των πληρωμάτων καμπίνας. Ο Λιακόπουλος αποκαλύπτει πως η διάσημη πρώην ιπταμένη των ΟΑ, ΕΛ-ισάβετ Πιταούλη ανήκει στο ξανθό γένος των ΕΛ και είχε εκπαιδευτεί αρχικά ως πλήρωμα καμπίνας των “χανεμπού”, πάνω στα οποία αναγραφόταν με “Δελφικό” Ε το όνομα ΕΛ-ΕΥΘΕΡΙΑ. Η διοίκηση των ΟΑ αποφασίζει την υποχρεωτική συνταξιοδότηση όλων των υπαλλήλων, των οποίων το όνομα αρχίζει από “Ελ “, απαγορεύει στην Έλ-λη Κοκκίνου να επιβιβάζεται στα αεροσκάφη της και ασκεί πιέσεις για μετονομασία του ΕΛ-ΒενιζΕΛος σε KOROPI NORTH.
Στα πλαίσια της 7th freedom, η ΑΙΓΑΙΟΥ, ανακοινώνει την έναρξη πτήσεων από Ελ-σίνκι προς Μπ-Ελ-φαστ
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Παραδόξως, οι πληρότητες των αεροσκαφών των ΟΑ αρχίζουν να βελτιώνονται. Σε αυτό συντελεί το Πατρινό Καρναβάλι και η έναρξη εποχικών δρομολογίων προς Άραξο με τα Α340. Για πρώτη φορά μετά τον Άγιο Βασίλη του 2004, οι ΟΑ στολίζουν τα ιδιόκτητα 734 και τα ΑΤR με το βασιλιά Καρνάβαλο, ενώ τα Dash παίρνουν livery χαρταετού.
Η Σταρ Αλλάιανς αρχίζει και φλερτάρει έντονα με τις ΟΑ, θεωρώντας πως μετά την επικείμενη ένταξη της Ίτζυπταιρ, οι ΟΑ θα μπορούσαν να αναβαθμίσουν ιδιαίτερα την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών της Συμμαχίας.
ΜΑΡΤΙΟΣ
Είναι γεγονός! Ο Μάρτης-γδάρτης ήρθε και οι ΟΑ δεν έχουν ακόμη φροντίσει για την αύξηση του μεγέθους του στόλου τους, εν όψει του θερινού προγράμματος. Την ίδια στιγμή σαν κεραυνός πέφτει η είδηση της απόκτησης πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της Λουφτχάνσα από την Ryanair. Η Λουφτχάνσα διαψεύδει το γεγονός, αν και παράλληλα μεταφέρει το σύνολο των πτήσεων της στο Frankfurt Hahn και στο Friedrichshafen. Από τη μείωση των εξόδων της σκοπεύει να αγοράσει τις ΟΑ και να τις ονομάσει GRIECHISCHE LH GmbH.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ:
Κυριολεκτικά στο παραπεντε, η ΟΑ σώζεται από την εξαγορά και εντάσσει wet lease Τουπόλεφ 204 και Ιλιούσιν-96-300. Το τελευταίο, αποτελεί ηχηρό ράπισμα προς τις Κασσάνδρες που κινδυνολογούσαν κάνοντας λόγο για μισθωμένα Α320 της MyAir και 757 της UPS. Τα νέα πληρώματα προέρχονται από τη Βλαδιβοστόκ Άβια και την Κρας Αιρ και οι πτήσεις των επιβατών των ΟΑ αποκτούν νέο ενδιαφέρον. Σε μία κίνηση ΜΑΤ, οι ΟΑ αποφασίζουν πως φτάνει πια με τους Σκανδιναβούς ξανθόψειρες και ξεκινάει τις καθημερινές πτήσεις προς Kangerlussuaq μέσω Κοπεγχάγης.
Η Αλιτάλια μεταφέρει το χαμπ του Μαλπένσα στο Τσιαμπίνο. Το Φιουμιτσίνο παραμένει ως έχει
ΜΑΪΟΣ
Το λιώσιμο των πάγων, το ντοκυμαντέρ της Τσόκλη στη Γροιλανδία και οι νέες πτήσεις των ΟΑ προς τα κει, έχουν σαν αποτέλεσμα τη μαζική μετακίνηση ορδών ελληναράδων προς την Αρκτική. Τα αεροπλάνα της AirGreenland πρασινίζουν από το κακό τους, ενώ οι ΟΑ βάφουν το ένα από τα Ilyushin 96-300 σε μπλε livery με άσπρες βούλες στην ουρά. H CSA χάνει το κερδοφόρο δρομολόγιο της Πράγας, μια και κανένας δεν πετάει πια προς Πράγα. Η Ετζίαν βλέπει τις νέες πληρότητες στο δρομολόγιο της Γροιλανδίας και αποφασίζει αντεπίθεση-φασόν, βγάζοντας Ε-ticket με €39 ανα διαδρομή. Πόλεμος στην Αρκτική, η οποία ποτέ δεν είχε δει τέτοιες τιμες.
Η Iranair ξεκινάει πτήσεις προς Αβάνα με το 747SP της.
Τα χάρτινα εισιτήρια καταργούνται οριστικά. Επόμενος στόχος της ΙΑΤΑ: η παγκόσμια κατάργηση των in-flight περιοδικών.
ΙΟΥΝΙΟΣ
ΣΟΚ! Η AirGreenland παίρνει τα επιδοτούμενα δρομολόγια του Αιγαίου και εφαρμόζει την τιμολογιακή της πολιτική. Κάθε εσωτερική πτήση κοστίζει €200 και είναι non-refundable και non-changeable...
Η Λουφτχάνσα ζητάει επιτακτικά από την Α3 να σταματήσει αμέσως την ανανέωση του στόλου της. Δεν είναι δυνατόν να πετούν οι επιβάτες της Σταρ με την Ίτζυπταιρ και να μπαίνουν μετά σε νέα αεροσκάφη της Α3. Η άρον-άρον επιστροφή του SX-BTO είναι γεγονός.
ΙΟΥΛΙΟΣ
Καταμεσής καλοκαιριού, η ΟΑ αποφασίζει να αναβαθμίσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της. Στα πλαίσια αυτής της αναβίωσης και εξύψωσης του μορφωτικού επιπέδου του επιβατικού κοινού, στο εξής θα προσφέρει βιβλία πρώην υπαλλήλων της εταιρίας. Το “10 Χρόνια και 54 ημέρες” της Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου, και τα “Μία Αεροσυνοδός θυμάται” και “Εγώ, Εσύ, Αυτός, η Άλλη και οι Άλλoι” της Ελισάβετ Πιταούλη γίνονται μπεστ σέλλερς των Αιθέρων. Η Ρούλα Βροχοπούλου βγαίνει μαζί με την Αθήνη Τσούνη στα μεσημεριανάδικα για να ξεφτυλίσουν τις συγγραφείς των αιθέρων.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
“Αύγουστε καλέ μου μήνα νά 'σουν δυο φορές το χρόνο” λέει η παροιμία, αν και αυτό που γίνεται είναι απίστευτο: ενώ το σύνολο του προσωπικού των ΟΑ έχει μοιραστεί σε Πιταουλικούς, Βροχοπουλικούς και Λιανο-παπανδρεϊκούς, η κυβέρνηση βρίσκει την ευκαιρία και μετοχοποιεί την ΟΑ. Σε πείσμα όλων των προβλέψεων, το πλειοψηφικό πακέτο δεν καταλήγει ούτε στα χέρια της Βιβάρτια, ούτε της Λουφτχάνζας, αλλά της μπουτανέζικης Druk Air και της νεπαλέζικης Nepal Airlines. Το δρομολόγιο ΠΑΡΙΣΙ-ΠΑΡΟΣ-ΠΑΡΟ είναι πλέον γεγονός! Η εταιρεία ξεκινάει απ' ευθείας πτήσεις από Αθήνα προς Κατμαντού και από εκεί προς Ουλάν Μπατόρ με σλόγκαν το ΚΑΤΜΑΝΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Ανοίγουν τα σχολεία, οι φοιτητές ετοιμάζονται να πετάξουν προς τις επαρχίες της Γηραιάς Αλβιώνας όταν σαν κεραυνός εν αιθρία πέφτει μία ακολουθία ατυχημάτων που οφείλεται στα υποπόδια των 767 και των κανατών του καφέ των 320 της Μπρίτις Έργουεϊς. Η ΕΕ αποφασίζει την καθήλωση όλων των 767 και 320 των εταιρειών των χωρών-μελών, μέχρι να διαλευκανθεί το μυστήριο. Θριαμβεύτρια και πάλι η ΟΑ που δεν διαθέτει κανέναν από τους ανωτέρω τύπους. Το Λονδίνο είναι πλέον ελληνική υπόθεση. Ο Stelios έχει ήδη αποσυρθεί από την Αθήνα. Η ΙΑΤΑ βραβεύει το LGAV σαν το καλύτερο βαλκανικό αεροδρόμιο με περισσότερες από 23 γέφυρες επιβίβασης και με τουλάχιστον δύο διαδρόμους που διαθέτουν προσανατολισμό 03. H Χόχτιφ πανηγυρίζει ενώ η Tepe Akfen Vienna, λειτουργός του αεροδρομιου Atatürk, κατηγορεί την ΙΑΤΑ για φωτογραφικό διαγωνισμό.
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Η Ryanair ανακοινώνει πως προτίθεται να εγκαινιάσει πτήσεις από το hub της Αθήνας (GPA) προς: Παρίσι (CER), Στοκχόλμη(KRN), Ελσίνκι (MHQ), Λονδίνο(NCL), Βαρκελώνη(REU). Οι ελληναράδες αγοράζουν εισιτήρια μη γνωρίζοντας πού βρίσκονται τα αεροδρόμια στα οποία πετάει η Ryanair. Σύντομα, το Χερβούργο της Γαλλίας, η Κιρούνα της Σουηδίας και η Μαρίεχαμν του Αρχιπελάγους Αχβενανμάα στη Φινλανδία γεμίζουν ελληναράδες που ψάχνουν να βρούν τον Πύργο του Άιφελ, τη Γκάμλα Σταν και το Μνημείο του Σιμπέλιους αντίστοιχα...
Η Druk-OA ανοίγει βάση στο Paro και ξεκινάει πτήσεις προς Αυστραλία, Νότιο Αφρική και Άπω Ανατολή με τα Ιλ-96 (τα οποία επέστρεψαν από το εποχικό δρομολόγιο του Kangerlussuaq) καθώς και με τα νέα ΙΛ96 που νοίκιασε από την Cubana, μέχρι να παραλάβει τα 6 787 που περιμένει. Οι μέρες της Έμιρατς και της Κατάρ είναι μετρημένες!
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
To Icarus γίνεται επίσημο πρόγραμμα μιλίων για τη Druk-OA, και της Nepal Airlines. Οι Κυπριακές Αερογραμμές αποφασίζουν να πράξουν το ίδιο, έχοντας πειστεί ότι το μοντέλο συγχώνευσης τύπου ΟΑ θα επιφέρει τη σωτηρία. Έτσι ιδρύεται μία νέα συμμαχία που φέρνει τα πάνω κάτω στη Μέση Ανατολή: H Selam-Shalom-Halloummi έχει μέλη τις Κυπριακές, την Ελ-Αλ, την ΙρανΑιρ και τη ΜΕΑ. Η αεροπορική συμμαχία αναπόφευκτα φέρνει την ειρήνη στη Μέση Ανατολή. Οι πτήσεις Τελ Αβίβ-Τεχεράνη μέσω Λάρνακας είναι εφικτές με εταιρίες χωρών που μέχρι τότε ήταν εχθρικές. Η Selam-Shalom-Halloummi αναζητάει μέλος-έρεισμα στη Νότιο Αμερική, και το βρίσκει στην Conviasa. Όλες οι πτήσεις της Conviasa είναι code-shared με τις CY.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Η Druk-OA ανακηρύσσεται εταιρία της χρονιάς, έχοντας κερδίσει τη μερίδα του λέοντος στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Η Έμιρατς βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεωκοπίας, και η Turkish Airlines εξαγοράζεται από την κοινοπραξία Ετζίαν-ΜΙΑΤ Mongolian Airlines. Οι πατατοσαλάτες που μέχρι τότε σερβίρονταν μόνο στις πτήσεις της Α3, φτάνουν πλέον και στην τελευταία τουρκική πόλη που διαθέτει αεροδρόμιο αλλά και τις στέππες της Μογγολίας. Το Sabiha Gökçen γίνεται hub της Ετζίαν Τουρκίας, η οποία βάφει τα ex-THY αεροσκάφη με eurowhite άτρακτο, κόκκινα γλαροπούλια και τίτλους EGE HAVA YOLLARI. To όνειρο της Α3 να πετάξει στην Κωνσταντινούπολη έγινε πραγματικότητα και ο Φραν επιστρέφει στη Ρούλα Βροχοπούλου. Μετά από δημοσκόπηση σε γνωστή μεσημεριανή τηλεοπτική εκπομπή, οι Έλληνες δηλώνουν ότι ήρθε πλέον η ώρα να εγκαινιαστεί και η γραμμή προς τα Τίρανα, η παρουσιάστρια συμφωνεί και η ζωή συνεχίζεται.
Εξακολουθούσε να κάνει κρύο την ώρα που αποχωρούσα από τη σκηνή του προφήτη, ευχαριστώντας θερμά και εκείνον για τις προβλέψεις-προϊόν της δικής του ανώτερης πνευματικής ικανότητας. Αποφάσισα ότι είχε έρθει η ώρα να επιστρέψω. Στο μέλλον...
-Καλησπέρα προφήτη Κανγκερλούσιε. Θέλω να μάθω…
για να πάρω και από εκείνον τη γνωστή πλέον, στανταρισμένη κατά το προφητικό ISO απάντηση:
-Άσε, ξέρω. Τι προφήτης είμαι εξάλλου;
Και μέσα σε ένα κλίμα πολικής μυσταγωγίας, βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, στο μακρυνό εξωτικό Kangerlussuaq, η Aurora Borealis και τα contrails των υπερατλαντικών κύκλων μίλησαν στους σαμάνους Ίνουιτ, οι οποίοι όπλιζαν το στόμα του προφήτη Κανγκερλούσιου με τις δικές του προβλέψεις για το μέλλον.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
Ο Λιακόπουλος αποκαλύπτει έναν από τους λόγους της κακοδαιμονίας που έχει χτυπήσει τις ΟΑ. Πρόκειται για τους Ελ, οι οποίοι λυμαίνονται το κτίριο της Συγγρού, καθώς και τις τάξεις των πληρωμάτων καμπίνας. Ο Λιακόπουλος αποκαλύπτει πως η διάσημη πρώην ιπταμένη των ΟΑ, ΕΛ-ισάβετ Πιταούλη ανήκει στο ξανθό γένος των ΕΛ και είχε εκπαιδευτεί αρχικά ως πλήρωμα καμπίνας των “χανεμπού”, πάνω στα οποία αναγραφόταν με “Δελφικό” Ε το όνομα ΕΛ-ΕΥΘΕΡΙΑ. Η διοίκηση των ΟΑ αποφασίζει την υποχρεωτική συνταξιοδότηση όλων των υπαλλήλων, των οποίων το όνομα αρχίζει από “Ελ “, απαγορεύει στην Έλ-λη Κοκκίνου να επιβιβάζεται στα αεροσκάφη της και ασκεί πιέσεις για μετονομασία του ΕΛ-ΒενιζΕΛος σε KOROPI NORTH.
Στα πλαίσια της 7th freedom, η ΑΙΓΑΙΟΥ, ανακοινώνει την έναρξη πτήσεων από Ελ-σίνκι προς Μπ-Ελ-φαστ
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Παραδόξως, οι πληρότητες των αεροσκαφών των ΟΑ αρχίζουν να βελτιώνονται. Σε αυτό συντελεί το Πατρινό Καρναβάλι και η έναρξη εποχικών δρομολογίων προς Άραξο με τα Α340. Για πρώτη φορά μετά τον Άγιο Βασίλη του 2004, οι ΟΑ στολίζουν τα ιδιόκτητα 734 και τα ΑΤR με το βασιλιά Καρνάβαλο, ενώ τα Dash παίρνουν livery χαρταετού.
Η Σταρ Αλλάιανς αρχίζει και φλερτάρει έντονα με τις ΟΑ, θεωρώντας πως μετά την επικείμενη ένταξη της Ίτζυπταιρ, οι ΟΑ θα μπορούσαν να αναβαθμίσουν ιδιαίτερα την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών της Συμμαχίας.
ΜΑΡΤΙΟΣ
Είναι γεγονός! Ο Μάρτης-γδάρτης ήρθε και οι ΟΑ δεν έχουν ακόμη φροντίσει για την αύξηση του μεγέθους του στόλου τους, εν όψει του θερινού προγράμματος. Την ίδια στιγμή σαν κεραυνός πέφτει η είδηση της απόκτησης πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της Λουφτχάνσα από την Ryanair. Η Λουφτχάνσα διαψεύδει το γεγονός, αν και παράλληλα μεταφέρει το σύνολο των πτήσεων της στο Frankfurt Hahn και στο Friedrichshafen. Από τη μείωση των εξόδων της σκοπεύει να αγοράσει τις ΟΑ και να τις ονομάσει GRIECHISCHE LH GmbH.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ:
Κυριολεκτικά στο παραπεντε, η ΟΑ σώζεται από την εξαγορά και εντάσσει wet lease Τουπόλεφ 204 και Ιλιούσιν-96-300. Το τελευταίο, αποτελεί ηχηρό ράπισμα προς τις Κασσάνδρες που κινδυνολογούσαν κάνοντας λόγο για μισθωμένα Α320 της MyAir και 757 της UPS. Τα νέα πληρώματα προέρχονται από τη Βλαδιβοστόκ Άβια και την Κρας Αιρ και οι πτήσεις των επιβατών των ΟΑ αποκτούν νέο ενδιαφέρον. Σε μία κίνηση ΜΑΤ, οι ΟΑ αποφασίζουν πως φτάνει πια με τους Σκανδιναβούς ξανθόψειρες και ξεκινάει τις καθημερινές πτήσεις προς Kangerlussuaq μέσω Κοπεγχάγης.
Η Αλιτάλια μεταφέρει το χαμπ του Μαλπένσα στο Τσιαμπίνο. Το Φιουμιτσίνο παραμένει ως έχει
ΜΑΪΟΣ
Το λιώσιμο των πάγων, το ντοκυμαντέρ της Τσόκλη στη Γροιλανδία και οι νέες πτήσεις των ΟΑ προς τα κει, έχουν σαν αποτέλεσμα τη μαζική μετακίνηση ορδών ελληναράδων προς την Αρκτική. Τα αεροπλάνα της AirGreenland πρασινίζουν από το κακό τους, ενώ οι ΟΑ βάφουν το ένα από τα Ilyushin 96-300 σε μπλε livery με άσπρες βούλες στην ουρά. H CSA χάνει το κερδοφόρο δρομολόγιο της Πράγας, μια και κανένας δεν πετάει πια προς Πράγα. Η Ετζίαν βλέπει τις νέες πληρότητες στο δρομολόγιο της Γροιλανδίας και αποφασίζει αντεπίθεση-φασόν, βγάζοντας Ε-ticket με €39 ανα διαδρομή. Πόλεμος στην Αρκτική, η οποία ποτέ δεν είχε δει τέτοιες τιμες.
Η Iranair ξεκινάει πτήσεις προς Αβάνα με το 747SP της.
Τα χάρτινα εισιτήρια καταργούνται οριστικά. Επόμενος στόχος της ΙΑΤΑ: η παγκόσμια κατάργηση των in-flight περιοδικών.
ΙΟΥΝΙΟΣ
ΣΟΚ! Η AirGreenland παίρνει τα επιδοτούμενα δρομολόγια του Αιγαίου και εφαρμόζει την τιμολογιακή της πολιτική. Κάθε εσωτερική πτήση κοστίζει €200 και είναι non-refundable και non-changeable...
Η Λουφτχάνσα ζητάει επιτακτικά από την Α3 να σταματήσει αμέσως την ανανέωση του στόλου της. Δεν είναι δυνατόν να πετούν οι επιβάτες της Σταρ με την Ίτζυπταιρ και να μπαίνουν μετά σε νέα αεροσκάφη της Α3. Η άρον-άρον επιστροφή του SX-BTO είναι γεγονός.
ΙΟΥΛΙΟΣ
Καταμεσής καλοκαιριού, η ΟΑ αποφασίζει να αναβαθμίσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της. Στα πλαίσια αυτής της αναβίωσης και εξύψωσης του μορφωτικού επιπέδου του επιβατικού κοινού, στο εξής θα προσφέρει βιβλία πρώην υπαλλήλων της εταιρίας. Το “10 Χρόνια και 54 ημέρες” της Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου, και τα “Μία Αεροσυνοδός θυμάται” και “Εγώ, Εσύ, Αυτός, η Άλλη και οι Άλλoι” της Ελισάβετ Πιταούλη γίνονται μπεστ σέλλερς των Αιθέρων. Η Ρούλα Βροχοπούλου βγαίνει μαζί με την Αθήνη Τσούνη στα μεσημεριανάδικα για να ξεφτυλίσουν τις συγγραφείς των αιθέρων.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
“Αύγουστε καλέ μου μήνα νά 'σουν δυο φορές το χρόνο” λέει η παροιμία, αν και αυτό που γίνεται είναι απίστευτο: ενώ το σύνολο του προσωπικού των ΟΑ έχει μοιραστεί σε Πιταουλικούς, Βροχοπουλικούς και Λιανο-παπανδρεϊκούς, η κυβέρνηση βρίσκει την ευκαιρία και μετοχοποιεί την ΟΑ. Σε πείσμα όλων των προβλέψεων, το πλειοψηφικό πακέτο δεν καταλήγει ούτε στα χέρια της Βιβάρτια, ούτε της Λουφτχάνζας, αλλά της μπουτανέζικης Druk Air και της νεπαλέζικης Nepal Airlines. Το δρομολόγιο ΠΑΡΙΣΙ-ΠΑΡΟΣ-ΠΑΡΟ είναι πλέον γεγονός! Η εταιρεία ξεκινάει απ' ευθείας πτήσεις από Αθήνα προς Κατμαντού και από εκεί προς Ουλάν Μπατόρ με σλόγκαν το ΚΑΤΜΑΝΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Ανοίγουν τα σχολεία, οι φοιτητές ετοιμάζονται να πετάξουν προς τις επαρχίες της Γηραιάς Αλβιώνας όταν σαν κεραυνός εν αιθρία πέφτει μία ακολουθία ατυχημάτων που οφείλεται στα υποπόδια των 767 και των κανατών του καφέ των 320 της Μπρίτις Έργουεϊς. Η ΕΕ αποφασίζει την καθήλωση όλων των 767 και 320 των εταιρειών των χωρών-μελών, μέχρι να διαλευκανθεί το μυστήριο. Θριαμβεύτρια και πάλι η ΟΑ που δεν διαθέτει κανέναν από τους ανωτέρω τύπους. Το Λονδίνο είναι πλέον ελληνική υπόθεση. Ο Stelios έχει ήδη αποσυρθεί από την Αθήνα. Η ΙΑΤΑ βραβεύει το LGAV σαν το καλύτερο βαλκανικό αεροδρόμιο με περισσότερες από 23 γέφυρες επιβίβασης και με τουλάχιστον δύο διαδρόμους που διαθέτουν προσανατολισμό 03. H Χόχτιφ πανηγυρίζει ενώ η Tepe Akfen Vienna, λειτουργός του αεροδρομιου Atatürk, κατηγορεί την ΙΑΤΑ για φωτογραφικό διαγωνισμό.
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Η Ryanair ανακοινώνει πως προτίθεται να εγκαινιάσει πτήσεις από το hub της Αθήνας (GPA) προς: Παρίσι (CER), Στοκχόλμη(KRN), Ελσίνκι (MHQ), Λονδίνο(NCL), Βαρκελώνη(REU). Οι ελληναράδες αγοράζουν εισιτήρια μη γνωρίζοντας πού βρίσκονται τα αεροδρόμια στα οποία πετάει η Ryanair. Σύντομα, το Χερβούργο της Γαλλίας, η Κιρούνα της Σουηδίας και η Μαρίεχαμν του Αρχιπελάγους Αχβενανμάα στη Φινλανδία γεμίζουν ελληναράδες που ψάχνουν να βρούν τον Πύργο του Άιφελ, τη Γκάμλα Σταν και το Μνημείο του Σιμπέλιους αντίστοιχα...
Η Druk-OA ανοίγει βάση στο Paro και ξεκινάει πτήσεις προς Αυστραλία, Νότιο Αφρική και Άπω Ανατολή με τα Ιλ-96 (τα οποία επέστρεψαν από το εποχικό δρομολόγιο του Kangerlussuaq) καθώς και με τα νέα ΙΛ96 που νοίκιασε από την Cubana, μέχρι να παραλάβει τα 6 787 που περιμένει. Οι μέρες της Έμιρατς και της Κατάρ είναι μετρημένες!
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
To Icarus γίνεται επίσημο πρόγραμμα μιλίων για τη Druk-OA, και της Nepal Airlines. Οι Κυπριακές Αερογραμμές αποφασίζουν να πράξουν το ίδιο, έχοντας πειστεί ότι το μοντέλο συγχώνευσης τύπου ΟΑ θα επιφέρει τη σωτηρία. Έτσι ιδρύεται μία νέα συμμαχία που φέρνει τα πάνω κάτω στη Μέση Ανατολή: H Selam-Shalom-Halloummi έχει μέλη τις Κυπριακές, την Ελ-Αλ, την ΙρανΑιρ και τη ΜΕΑ. Η αεροπορική συμμαχία αναπόφευκτα φέρνει την ειρήνη στη Μέση Ανατολή. Οι πτήσεις Τελ Αβίβ-Τεχεράνη μέσω Λάρνακας είναι εφικτές με εταιρίες χωρών που μέχρι τότε ήταν εχθρικές. Η Selam-Shalom-Halloummi αναζητάει μέλος-έρεισμα στη Νότιο Αμερική, και το βρίσκει στην Conviasa. Όλες οι πτήσεις της Conviasa είναι code-shared με τις CY.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Η Druk-OA ανακηρύσσεται εταιρία της χρονιάς, έχοντας κερδίσει τη μερίδα του λέοντος στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Η Έμιρατς βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεωκοπίας, και η Turkish Airlines εξαγοράζεται από την κοινοπραξία Ετζίαν-ΜΙΑΤ Mongolian Airlines. Οι πατατοσαλάτες που μέχρι τότε σερβίρονταν μόνο στις πτήσεις της Α3, φτάνουν πλέον και στην τελευταία τουρκική πόλη που διαθέτει αεροδρόμιο αλλά και τις στέππες της Μογγολίας. Το Sabiha Gökçen γίνεται hub της Ετζίαν Τουρκίας, η οποία βάφει τα ex-THY αεροσκάφη με eurowhite άτρακτο, κόκκινα γλαροπούλια και τίτλους EGE HAVA YOLLARI. To όνειρο της Α3 να πετάξει στην Κωνσταντινούπολη έγινε πραγματικότητα και ο Φραν επιστρέφει στη Ρούλα Βροχοπούλου. Μετά από δημοσκόπηση σε γνωστή μεσημεριανή τηλεοπτική εκπομπή, οι Έλληνες δηλώνουν ότι ήρθε πλέον η ώρα να εγκαινιαστεί και η γραμμή προς τα Τίρανα, η παρουσιάστρια συμφωνεί και η ζωή συνεχίζεται.
Εξακολουθούσε να κάνει κρύο την ώρα που αποχωρούσα από τη σκηνή του προφήτη, ευχαριστώντας θερμά και εκείνον για τις προβλέψεις-προϊόν της δικής του ανώτερης πνευματικής ικανότητας. Αποφάσισα ότι είχε έρθει η ώρα να επιστρέψω. Στο μέλλον...