14/12/07

αεροπορική διαφήμιση straight from the heart

Ή ίσως καλύτερα «straight to the heart». Γιατί το γέλιο ευφραίνει καρδίαν, αλλά κι εκείνη θέλει κι άλλα συναισθήματα για να διαλέξει με ποια αεροπορική θα πετάξει.



Και μπορεί η Finnair να είναι μια εταιρία καθιερωμένη για τα καλά στις καρδιές των Φινλανδών. Στα πιο δυτικά, όμως, η Brussels Airlines προσπαθεί εντατικά να καθιερωθεί στις συνειδήσεις των Φλαμανδών, που ακόμη θυμούνται την αποτυχία της Sabena. Η νέα εταιρία τους πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη, αφοσίωση και οικειότητα. Είναι το νέο παιδί τους.



Και όταν το παιδί του κ. Σμιθ μεγάλωσε, έμαθε ισπανικά, έμαθε να κοιτάζει ψηλά και να συλλαμβάνει στη σκέψη -και την καρδιά του- «ουν αβιόν γιγάντε». Και κάπως έτσι φτιάχτηκε ίσως η καλύτερη αεροπορική διαφήμιση που έχω δει ποτέ. Προσέξτε τη φράση προς το τέλος.



"Κι αν αυτή τη φορά εκείνοι που πιστεύουν έχουν περισσότερο δίκιο από αυτούς που αμφιβάλλουν;"

2 σχόλια:

kangerlussuaq είπε...

Η διαφήμιση με το αρκουδάκι της ΑΥ είναι μία από τις αγαπημένες μου, μόνο που τώρα πρόσεξα ότι έχουν αλλάξει το Μ11 της αρχικής διαφήμισης με τα 340 που έχουν αρχίσει να τα αντικαθιστούν... Άλλος ένας θρύλος φεύγει από τους ευρωπαϊκούς ουρανούς.

BTW, είναι το πρώτο μου post σε αυτό το υπέροχο blog. Συνέχισε έτσι και Χρόνια Πολλά!

George είπε...

Ναι, όντως. Αυτή είναι η τελευταία εκδοχή της διαφήμισης, όπου το μικρό πάντα πετάει πλέον με Α340!