Είναι μια συμπαθής γενικά αλλά παρεξηγημένη συχνά κατηγορία συνεπιβατών μας. Είναι ίσως οι πιο ευάλωτοι από τους συνεπιβάτες μας και οι λιγότερο εξοικειωμένοι με το αεροπλάνο ως μέσο μεταφοράς, γι’ αυτό και συχνά θα υποπέσουν σε μικρά αλλά χρονοβόρα λάθη, όπως το να διαλέξουν τη λάθος σκάλα επιβίβασης στο Άβρο. (Αλλά πώς είναι δυνατό να γνωρίζουν ότι η πίσω σκάλα είναι πιο πλατιά από την μπροστινή, την οποία και δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν; Και γιατί το πλήρωμα δεν είναι εκεί για να τους ενημερώσει; Δεν το γνωρίζει;)
Άλλοτε πάλι θα πατήσουν το κουμπάκι της κλήσης για πράγματα συνηθισμένα, αλλά στα μάτια τους ανεξήγητα (όπως ο καπνός από το κλιματιστικό) ή για να ρωτήσουν το πιο ευνόητο πράγμα (π.χ. αν πρέπει να κλείσουν το σκιάδιο του παραθύρου μετά την απογείωση ή ακόμη κι αν επιτρέπεται να πάνε στην τουαλέτα εν πτήσει).
Δεν αισθάνονται περήφανοι για την όποια αδυναμία τους και γι’ αυτό η συμπεριφορά απέναντί τους είναι ίσως ο καλύτερος δείκτης εκπαίδευσης και συγχρόνως το απόλυτο κριτήριο πολιτισμού μιας αεροπορικής εταιρίας. Δυστυχώς, δεν τυγχάνουν πάντα της μεταχείρισης που τους αξίζει.
Άλλοτε πάλι θα πατήσουν το κουμπάκι της κλήσης για πράγματα συνηθισμένα, αλλά στα μάτια τους ανεξήγητα (όπως ο καπνός από το κλιματιστικό) ή για να ρωτήσουν το πιο ευνόητο πράγμα (π.χ. αν πρέπει να κλείσουν το σκιάδιο του παραθύρου μετά την απογείωση ή ακόμη κι αν επιτρέπεται να πάνε στην τουαλέτα εν πτήσει).
Δεν αισθάνονται περήφανοι για την όποια αδυναμία τους και γι’ αυτό η συμπεριφορά απέναντί τους είναι ίσως ο καλύτερος δείκτης εκπαίδευσης και συγχρόνως το απόλυτο κριτήριο πολιτισμού μιας αεροπορικής εταιρίας. Δυστυχώς, δεν τυγχάνουν πάντα της μεταχείρισης που τους αξίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου