8/11/07

διαφήμιση opws Ameriki

Υπήρχε μια εποχή που οι εταιρίες προσέφεραν σέρβις, ακόμα και οι αμερικανικές. Και βέβαια το διαφήμιζαν, είτε προβάλλοντας την άνεση (με τους λευκούς καναπέδες στην Οικονομική Θέση του DC-10 της United)



είτε την εμφάνιση (με τις θρυλικές στολές της Southwest)



είτε τα πολιτιστικά δάνεια από τη μαμά Ευρώπη (εκπληκτικός όπως πάντα ο Peter Sellers)




Στις μέρες μας η United έχει μια συνηθισμένη Οικονομική Θέση όπως τόσες άλλες, η Southwest έχει πληρώματα και στολές που θυμίζουν τη...Θεοπούλα ντυμένη για τη λαϊκή και η TWA απλώς δεν υπάρχει.

Επαναστατικές ιδέες στο σέρβις στην αεροπορική Αμερική δεν υπάρχουν. Και μπορεί η Virgin America να ευαγγελίζεται την απόλυτη αλλαγή, αλλά και πάλι η όλη νοοτροπία κινείται γύρω από το πόσο "fun" μπορεί να γίνει μια πτήση και όχι πόσο χορτασμένος θα βγεις από το αεροπλάνο. Γιατί το χιούμορ είναι το μόνο που σώζει την κατάσταση. Τουλάχιστον υπάρχει.




Δεν υπάρχουν σχόλια: